Konjička staza broj 7
Dužina
21.3km

Konjička staza broj 7

Staza od odmorišta vinarije Micak (Podgorje Bistričko) preko Konjščine do KK Budinščina (Budinščina)

Konjička staza broj 7 dijeli se na dvije dionice. Prva dionica prolazi brežuljkastim, pretežno šumskim, područjem između Marije Bistrice i Konjščine. Druga dionica prolazi zaravnjenim terenom u dolini rijeke Krapina od Konjščine do Budinščine.

1. Početak staze je kod odmorišta vinarije Micak podno uzvišenja Komarovec u naselju Podgorje Bistričko. Staza kreće asfaltiranom cestom u smjeru sjevera, preko potoka Bistrica i kroz centar Marije Bistrice. Odmah iznad centra skreće asfaltiranom cestom uzbrdo kroz naselje Poljanica Bistrička prema uzvišenju Vinski vrh.
  2. Nakon crkve na Vinskom vrhu staza prati cestu još oko 400 m i zatim skreće desno na makadam u brežuljkasto, šumsko područje prema zaselku Brežani.
  3. Prije zaselka skreće lijevo na šumsku stazu te dalje prolazi razvedenim šumskim reljefom kroz područje starinskih kleti da bi se spustila do zaselka Jantoleki u dolini potoka Žitomirka.
  4. Tu nastavlja asfaltiranom cestom prvo u smjeru sjevera, a zatim u smjeru sjeverozapada, ravnim terenom kroz dolinu potoka Žitomirka do raskrižja za naselja Donji i Gornji Sušobreg.
  5. Na raskrižju staza nastavlja ravno, te odma nakon njega skreće lijevo na livadni i makadamski uspon prema zaselku Jambreki. Kroz zasleak Jambreki staza prolazi asfaltiranom cestom i na raskrižju skreće desno. Nakon par metara odmah skreće na šumsku cestu.
  6. Šumska cesta prolazi šumom pokraj kombinirane termoelektrane Jertovec te izlazi u naselju Ratkajec. To naselje se nalazi odmah južno uz naselje Konjščina. U njemu se na prvom rasrižju skreće desno na lokalnu cestu u dolini rijeke Krapine. Staza dalje prolazi ravnim terenom u dolini rijeke Krapine.
  7. Istočno od rijeke Krapine prolazi prvo prema sjeverozapadu, a zatim prema sjeveru kroz naselja Pešćeno, Husinec, Maretić i Donji Kraljevec sve do naselja Budinščina i KK „Budinščina“.